Kamus mimpi dalam islam tafsirkan makna mimpi dalam Islam

apa maksud mimpi air

KLIK BUKU UNTUK ORDER

Siapa yang ada standby kamus mimpi dalam Islam kat rumah. Mesti tak ramai sebabnya kita selalu anggap mimpi tu macam mainan tidur je. Tapi tentu anda pernah bermimpi yang mana anda tertanya-tanya apa dia maksud mimpi tersebut.

Nak jadi cerita, baru-baru ni mummy mimpi air. Berpeluh-peluh mummy bila terjaga dari tidur. Risau juga mana tahu kalau ada makna yang tak baik. Nauzubillah minta minta dijauhkan. Jadi mummy pun saje saje lah bukak internet cari juga tafsir mimpi air sebab nak menenangkan jiwa yang gundah gulana ni hehe.

Akhirnya jumpa juga maksud mimpi dan sini mummy kongsikan dengan anda semua ya.

Tafsir mimpi air

Jika anda bermimpi berjalan diatas air alamat anda akan ___________.

Sedang mimpi tenggelam dalam air sungai alamat __________.

Dan bila bermimpi air masuk kedalam rumah alamat anak dan
anda akan mengalami ___________.

Anda bermimpi menangis melelehkan air mata alamat akan datang _____________.

Dan memimpikan air buah menandakan tak lama lagi (dalam hitungan hari) akan menerima khabar _________ dari sanak famili atau teman anda.

Mimpi melihat air banjir, bersirat akan mendapatkan ___________.

Mimpiairmengalir, bermakna akan mendapatkan kabar yang
________________.

Jadi macam tulah. Bila mummy dah baca maksud mimpi ni barulah rasa lega sikit dimana maksud mimpi mummy tu ada makna yang __________. Tu nasib baik jumpa kat internet tapi belum tentu ntah betul ke tidak. Sekarang ni dah ada ustaz yang hasilkan kamus mimpi dalam Islam ni. Bagus juga  bagi panduan ummah dan kita tahu sumber dari mana asalnya tafsir-tafsir mimpi ni dari sumber yang soheh.

Klik kamus  tafsir mimpi Islam bagi merujuk tafsir mimpi air menurut pandangan Islam dan memastikan mental anda lebih bersedia menghadapi hari hari yang mendatang penuh pancaroba ni, insyaAllah.

Dengan cara ini anda tidak lagi berteka teki dengan mimpi air yang kadang kala hanyalah satu mainan tidur yang dilakonkan oleh syaitan yang direjam, nauzubillah min zalik.

Anda, keluarga anda, saudara anda, sahabat anda atau jiran anda mungkin pernah mengalami pelbagai mimpi air di masa lepas yang mana anda tak tahu apa maksud yang tersirat dan tersurat. Anda mesti nak tau apa maksud disebaliknya kan.

Anda ingin tahu makna mimpi air sebenar anda menurut Islam? Klik tafsir mimpi menurut Islam.

Kamus tafsir mimpi Islam juga menafsirkan banyak lagi mimpi-mimpi lain yang selalu dialami oleh kita namun hanya mereka yang betul-betul perihatin untuk mengetahui makna di sebaliknya.

Sila klik kamus tafsir mimpi Islam untuk dapatkannya.

About these ads

2 thoughts on “Kamus mimpi dalam islam tafsirkan makna mimpi dalam Islam

Komen di Sini

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s