Recall 2008: Cukur Jambul Nabil and Aqiqah

p1010230

Korek camera, rupanya ada gambar cukur jambul Nabil kat situ…Venue: Nenek’s, March 2008…. Belum cukur, lena atas katil mummy kat rumah Nenek..orang kerumun ramai-ramai bising2 tengok diapun, rilex je dia tido…ada jiran Nenek angkat dukung and cuit2 pipi pun langsung Nabil tak sedar….macam tula, siang lena, malam nak tido beriba…sampai mummy tido duduk pun ada sambil pangku Nabil masa dalam pantang….

p1010209 Dah cukur.. Jiran and member-member  Nenek zanji and ngaji meriahkan suasana…

Kedai Online

Komen di Sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s