Si Peah yang sangat ‘PEAH’..

Agenda: A short unintended conversation- minggu lepas…

Venue: ********

Siapa?: Si ‘Peah’ dan empunya blog

Si Peah : Oit..menda ko buat nih???

Aku  : Adala…

Si Peah: Uih..ko ngepam apa ni…?????

Aku : Alaaa..cian anak aku, untuk dia la ni…

Si Peah : Eeeiii!!! Ada gak macam ni ek?? Aku ingat tokey lembu je pump susu…

Aku : Err….(aku orang tau…bukan lembu)

Si Peah : Ish ko nih…ada-ada je la..orang time rehat nak makan minum, ko sibukla nyusah nak ngepam2…banyak ke dpt?

Aku : Takla byk, tapi kalau consistent, dapatla kenyang baby..kalau boleh biar cukup 2 taun..dahla dah campur fm ni…tapi dia lagi suka susuibu..

Si Peah : Ha???Bior betul 2 taun ko nk pump…Aku dulu belum habis 40 je dah stop. Malas…asyik nak gayot je…

Aku: Sian la anak, rugi tak bg selagi ada..

Si Peah : Ala, takpe..fm bukan mahal pun..Lecehla nak gayot je…

Aku: Err…

3 thoughts on “Si Peah yang sangat ‘PEAH’..

  1. HEHEH SABAU…MEMG RAMAI CAMTU KAT SKOOL I..TP I DAH BIASE..ADA KAT OPIS HUBBY..LAST WEK KAT PJBT, HUBBY G OUTSTATIN…ARINI NTAH DIA G AMBIK TDK..KAT MAIN BRANCH…

Komen di Sini

