Daddy s Back!!!!

Nabil happy…mummy pun happy…abah Nabil dah selamat kembali ke rumah, dan diharapkan semuanya ok belaka…Nabil nampak seronok sebab yang rapat dengannya di rumah sudah ada kembali…cuma nampak dia macam malu2 nak dekat2 manja manja dgn abahnya since abhnya pun tepaksa kontrol2 dan kurang2kan pegang dia (kuarantin sekejap) sebab baru balik dari jauh (huhuhu sangat menakutkan..korang paham maksudku kan???)

Apa buah tangan kali ni??ermmm…untuk Nabil,dapat selipar barula…dan baju.Tanda ingatan dari sana…token sebab tak dapat ikut kali ni.. Untuk mummy???hehehe..rahsia….(TQ DARLING!!)

Apapun korang doadoakan kami semua terutamanya Nabil dan abhnya sihat sejahtera ya…Amin.

Komen di Sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s