Menu Harini

Harini mummy masak simple2 aje, tengok kewujudan lauk dalam refrigerator la…ada ayam, ikan kering..oooo, jumpa gak longan kering yg ntah bila terperap kat tempat sayur tu…hehe
So, harini menu adalah ayam kari, ke kari ayam??? Bayam masak air campur bilis, tu je..dan semangkuk kecik sambal kicap yang pada tekakku dah tak berapa sedap tp sebab nak menambah rase, buatla jugak
Selamat Berbuka Puasa kepada semua..

One thought on “Menu Harini

Komen di Sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s