Cirit dan Muntah

Nabil cirit sedikit siap ada biji cili dan kulit cili kering lagi kat pampesnye…grrrrrrrrrrrr…muntah2 susu bagai…tak sedap perut lah tu…apale yang orang taska bagi dia makan nih…………?????semalam aku buat bihu goreng je petang..sahihla takde cili, takkanle aku bute sangat kot samapi g masuk cili api dalam masakan a one year old toddler ka…huhu..cian nye ank aku tu.

S o harini misi pagi pagi adalah bertandang ke taska dan bertamah mesra dgn gurunye menanyakan khabar semalam…(mintak fotostat menu tak dapat2 …arini nak mintak lagile)

 

*kang aku tukor taska nabil kang, ntah dapat lg teruk…..kan???

Komen di Sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s