The Nanny

Sape suka tengok nih???petang2 ada kat channel 702 kan…dari kecik aku suke drama ni…mcm membesar same ngan pelakon kanak2 dlm tu pulk…tak jemu2 aku ulang tengok….syok habis

pic credit:

http://www.crazyabouttv.com/nanny.html

2 thoughts on “The Nanny

  1. ye As,
    aku pon kaki ‘The Nanny ni jugak.. dlm 18sx pun terselit jenaka..
    Dolu kat U, sanggup ku usung TV hitam-putih atok aku tau semata2 nk hadap citer nie.. muhahahaha..;)

Komen di Sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s