Merah Putih Aku Suka

Kabinet dapuir merah putih ni aku suka…sebiji mcm kat umah tapi design kat umah aku basic simple je la U – SHAPE typed atas bawah…kalau dapat adjust penuhkan mcm ni bestnye..tapi ongkos belum cukup….ntah bila dapat ntahla…cuma aku kurang bekenan tang tanam dapur / oven dalam kabinet sebab renyah nak tolak kuar masuk…

ni ihsan credit dari SENIHIAS.COM..lawa dorang buat…mesti mahal tp menda cantik sahle mahal selalunya kan…

dianye table top solid surface…mahal oo..aku guna granite je tp senang tak mudah nampak kotor

ruang letak oven/mwave /refrige yg praktikal tapi aku tak baper suka..tapi ni lawa juga,kemas je nampak

sama gak tapi ni rumah lain..built in system jugak..kemas…erm..geram je nak adjust tang refrigerator kat umah tapi mana nak taruk dia pastu..takde ruang dah

lawa kan???so sesapa nak renovate dapo ke, nak masuk umah ke, nak pasang KC ke, silala tengok sendiri sample kat blog dia ni…aku promote sebab lawa tau..bukan sebb dapat komisen…hehe

Nak Tips Percuma Idea Dekorasi Rumah? — KLIK SINI

2 thoughts on “Merah Putih Aku Suka

  1. beb..akunye dalam post lama adala gambo..mula time masyuk umah dolu..tu a nak tambah tingkat dia tapi ni nak tambah LAGI SORANG ni..kasik jalan kat dia nye expenses dulu aa…hehe.

Komen di Sini

