Masak Apa Petang ni?

Untuk Nabil, menu bese faveret dia la..sup daging bersayur…untuk encik hasben dan aku sendiri, ermmm..mcm nak bakar ayam je ratah dgn nasi dan sayur salad + mixed veggies ala ala coselaw tu…(betul ke eja ni) Macam malas je nak bernasi bagai arini…letih duk klinik tadi siang.

Malam sikit, sesambil tengok tv, dah standby bancuhan pisang emas +tepung…nak wat cekodok mkn dgn milo panas sebelum tido sambil ngadap tv…nggeeeeeeee

Komen di Sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s