Baju kanak kanak murah

ALHAMDULILLAH…SOLD OUT!

Baju Ben10 Murah

Hari tu mummy beli jersi untuk anak, yang 3 tahun dan 1 tahun tu tapi ntah saja ada beli lebih saiz 6 yang untuk 3 tahun tu. 2 set dah jual tinggal lagi 1 set 0. Nampak segak anak anak mummy pakai jersi gitu. Macam pemain bola yang ala ala hensem gitu. Sape yang minat nak macam dalam gambar kat bawah ni boleh la bagitau mummy atau terus ke Mudah.my: Jersi Bola Kanak Kanak. Jersi ni original Adidas dan harganya cuma RM30. Kain Climacool kualiti tinggi tak kasar dan tak panas tapi sejuk je budak budak pun selesa. Jika dibandingkan dengan kualiti maka harga tu kira sangat murah. Berbaloi beli. Tak rugi.

Baju Ben10 Murah

Komen di Sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s