Nak tahu RAHSIA mana nak dapat henbeg Coach MURAH?

Saya dah banyak beli henbeg coach. Bukan AAA tau. Maksud saya yang ORIGINAL. Bukan secondhand.

Tak semua saya simpan, kebanyakan saya jual semula.

Henbeg coach ni ada harga jual semula yang tinggi.

Jadi kalau dah boring, jual saje dan beli yang lain.

Ada juga tolong member cari dan belikan coach diaorang.

Contohnya coach dalam gambar dibawah ni. Sebenarnya dah banyak tolong member belikan coach murah. Cuma kali ini eksklusif didedakan untu tatapan yang berminat sahaja 🙂

coach murah

Murah beb (cheaper than coach sold at boutique).

Anda boleh tahu jenis henbeg coach yang saya ada dengan lihat foto dan juga browse link dibawah:

Adakah anda percaya sekarang? Jika harganya mahal tak mungkin saya boleh bertukar-tukar beg sesuka hati.

Tak percaya lagi? Nah, saya tunjuk lagi!

https://adinsa.wordpress.com/?s=coach

http://all-about-mummy-n-baby.blogspot.com/2010/04/2-months-old-coach-carly-khaki-platinum.html

http://all-about-mummy-n-baby.blogspot.com/2010/01/original-coach-and-sembonia-for-sale.html

Bagi memudahkan anda untuk mencari dan memilih design yang diidamkan, saya boleh bantu.

Bagaimana caranya?

Tapi sebelum tu … Sila vote supaya saya dapat tahu anda di level yang mana…

OK. Dah vote?

Sebelum tu ye, ada ramai yang tanya Coach handbags made in China tu ori ke? YES COACH BAGS ARE MADE IN CHINA. CHECK YOUR BAG’S LABEL INSIDE. OTHER CHEAP LABOUR COUNTRY ALSO INCLUDE PHILIPPINE, INDIA AND VIETNAM. Yang penting anda tahu cara nak identify mana ori atau palsu.

Sekiranya anda perlukan bantuan dan panduan untuk membeli coach murah tetapi ori sila rujuk di laman di bawah.

Caranya:

1. Klik  PRECIOUS PRELUV HENBEGS

2. Log in ke laman tersebut.

3. Join group sebagai tanda join kami.

Dari gambar tersebut cuba cari harga yang termurah untuk anda (ori tau). Namun sekiranya model yang anda mahu adalah model yang limited atau out of stock atau sudah tidak available di pasaran, cuba model yang lain sikit. Tengoklah citarasa anda nanti mcamana kan.

Selamat mencari!

20 thoughts on “Nak tahu RAHSIA mana nak dapat henbeg Coach MURAH?

  1. sis saya tgh cari beg Coach Signature Stripe Demi Crossbody 17439 – khaki red yg plg murah setakat ni saya dpt rm430. klo boleh dapat rm400 mesti best kn? hik hikhik

  2. sis takde jual yg ready stock ke?
    saya nak bagi hadiah birthday MIL 20hb ni..
    klu ade handbag/purse murah2 siap box(klu bole sbb nk bg hadiah kan.. huhu), plz inform me a.s.a.p.. TQ

  3. Sis..minat giler ngan hbg coach tp tahu2jlh herge die..ari tu beli online yg A gred tp klu blh nk rase gk yg ori…hihi..blh carike yg ori tp hrg sedang2..

  4. COACH MADISON LEATHER LINDSEY SATCHEL#1864116 ” X 14 ” X 4 Persimmon-Deae,boleh x i dpt model ni below rm600?minat sgt la..lg murah lg cun..tqqqq 🙂

  5. qis, harga butik pun lebih kurang RM2k, so harga online boleh la dapat dalam RM1k. kalau nak bawah RM900 bole beli Madison Sophia…kalau nak juga dalam RM600 bole la dapat Hobo atau Tote bag.

  6. “Nak tahu RAHSIA mana nak dapat henbeg Coach MURAH?
    | Baby Stroller | Stroller Malaysia | Baby Stroller Malaysia |
    Stroller Murah | Harga Stroller” certainly got myself
    hooked with your blog! I actuallywill probably wind up
    being back a lot more frequently. With thanks -Nilda

  7. salam, saya tinggal di ampang, kl.. saya minat handbag jenama coach yang cantik.. tp handbag coach sangat lah mahal.. boleh bgtau dimana saya boleh beli handbag ni on the spot dengan harga murah..

  8. brape harga coach poppy dream c hippie? plg murah saya tgk dlm rm580.ade lg murah x dr ni?

  9. Salam CIk…saya ingin menjadi dealer o agent cik…bolehkah saya bekerjasama dgn cik…wassalam

  10. COACH Madison OP Art Skinny Wallet 46636 tu harga berapa ye.boleh book ngan sis.tq!

Komen di Sini